Stort og vådt - søndag, juli 30, 2006

I dag prøvede de på at lokke mig med ud i sådan et kæmpestort vådt noget (de kalder det havet eller haven eller sådan noget, men det er slet ikke som den have vi har derhjemme). Jeg fik først våde poter når jeg skulle spise de godbider de ville give mig, men ikke tale om jeg ville gå længere ud end til anklerne. Men ak, så tog Kenneth mig resolut under armen og bar mig ud hvor der var flere hundrede meter til bunden, mindst. Jeg kunne i hvert fald ikke bunde :-( Så jeg måtte baske alt hvad jeg kunne med benene, indtil jeg kunne kravle op ad Kenneth. Men så puttede han mig bare i igen. Så kunne jeg bare svømme (hey, det har jeg ikke prøvet før) over til Pernille. Bagefter kunne jeg faktisk svømme helt ind til land igen, så fik jeg endelig fast grund under poterne igen :-)

Kommentarer: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?