Længere væk fra Kenneth og Pernille om natten - søndag, maj 07, 2006

Idag var dejlig lang dag i haven, hvor jeg både har hjulpet med at samle havemøbler, bidt i de flotte tulipaner, angrebet rododendronbusken utallige gange og så ellers pevet lidt fordi jeg blev træt og ikke kunne finde Kenneth.
Jeg fik også besøg af en pige, som jeg knurrede af. Hun gik ind i min have uden tilladelse fra min ejer (Pernille). Men hun nussede mig og var ok alligevel.
I nat sov jeg godt, selvom jeg blev stillet i den anden ende af soveværelset og ikke ved siden af sengen som de andre nætter.Der var ingen der legede med mig i nat. jeg var bare ude og tisse kl. 3 og så blev jeg lagt i seng igen. Jeg pev næsten ikke og sov videre helt til kl. 7 efter at have brokket mig lidt.

Kommentarer:
Tillykke med jeres lille søde hund
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?