Leg igen igen... - onsdag, maj 10, 2006


Igår blev jeg vejet og jeg vejer nu 2480 gr og er 9 uger gammel. Jeg havde først været ude og gå en tur, så måske røg der et par gram af der.
Idag vågnede jeg lidt tidligt, den var kun 5.30 og der var ingen der ville lege. Og så kunne jeg ikke se Kenneth og Pernille, for nu er jeg flyttet uden for soveværelset. Jeg blev lidt ked af det, men da ingen tog mig op selvom jeg pev kunne jeg jo lige så godt sove videre.
Jeg har allerede leget en del idag(se foto) og trænet lidt med Kenneth. Han tror det er omvendt men jeg ved bedre :-)
Iaften skal jeg til hvalpetræning for første gang, det er jeg spændt på. Det er i Viby og både Pernille og Kenneth skal med første gang.

Kommentarer:
hvor er det dog synd for dig at du ikke må sove i soveværelset sammen med dine kære mennesker(din flok). hvorfor må du i grunden ikke det???? er der noget så skønt som at putte men en dejlig lille hvalp eller for den sags skyld en dejlig stor hund??
 
Han må ikke sove i sengen eller i samme rum som os, da jeg(Pernille) har astma og derfor let kan udvikle allergi overfor hunde, hvis jeg sover i samme rum. Desværre. Og jeg ville godt nok være ked af det hvis jeg pludselig ikke kunne tåle ham mere.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?