Lang gåtur og leg i stuen - søndag, maj 21, 2006


Igår var vi ude og gå en lang tur om formiddagen. Det er lidt mærkeligt for Pernille stopper hele tiden når jeg løber rundt om hende, eller når jeg trækker i snoren. Hvis jeg så går pænt på hendes vesntre side, så får jeg godbidder og ros. Men det virker bare ikke når jeg selv stopper op og sætter mig pænt. Ved ikke helt hvad forskellen er...
Igår fik jeg også rigtig markeret mit territorie af. Jeg tissede 3 forskellige steder i stuen inden for en halv time. Tror Pernille var lidt ked af det, men så trøstede jeg hende og kravlede op på skøddet af hende for at lege. Det er nu meget rart at ligge der og lege med sit legetøj. Dejlig trygt, Og så blev hun også glad igen :-)

Kommentarer:
eheheheheheheh....

Very nice dog....
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?