Alene hjemme - tirsdag, maj 23, 2006


Idag har jeg været alene hjemme i 4 timer. Det gik rigtig godt, det var rart at have det hele for sig selv uden nogen siger nej hele tiden. Derfor skyndte jeg mig også at overfalde Pernilles regnjakke, den havde noget meget lækre spænder.
Pernille har klippet mit tæppe over, så nu har jeg både et at lege med og et i min sovekasse. Hun snakkede godt nok om det skulle bruges til at vaske et af gangen så jeg havde et rent hele tiden, men det er da ikke nødvendigt. Lige nu er det jo så dejligt snasket, lige til at putte med.
I aften var vi ude at gå en tur, og jeg hoppede afsted mens Kenneth prøvede at lære mig at gå pænt. Ved ikke helt, hvad de mener med at gå pænt, jeg synes da det går meget godt når jeg trækker dem fremad. Nu er jeg tilgegæld også træt og ligger dejligt afslappende i min kasse (foto).

Kommentarer:
Hejsa...
Hvor er det bare nogen søde billeder af lille chili...
Og dejligt i opdatere med nye billeder hver dag, det er skønt af følge med...

Besøg også endelig vores side...

www.123hjemmeside.dk/minchihuahua

Kh Mette
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?